Dividuals® bestaat uit een breed netwerk aan partners die Dividuals® integreren in hun aanbod of die gebruik maken van de kracht van de Dividuals®-consumentensegmentatie in consultancydiensten en voorspellende modellen.
- SIRIUS Insight: datalicenties, dataverrijking, doelgroepbepaling en geomarketingstrategie
- Freedelity: Add-on CustoCentrix, Data Quality
- The Wave: gerichte DM, e-mailing, online audiences, SMS audiences
- Promailing/Sevenn: gerichte huis-aan-huis-bedelingen
- Locatus: kwalificatie verzorgingsgebieden in hun online tools
- Envisia: FMCG-platform voor supermarkten
- ClearChannel: selectie reclameborden op basis van doelgroepen en affiniteiten
- Black Tiger Belgium: integratie in GeoInfo
- Whooz: Nederlandse partner die internationaal gebruik van consumentensegmentaties mogelijk maakt.
- AddRetail: marketingstrategieën en -campagnes afgestemd op de specifieke kenmerken van uw doelgroep
- Agilytic: voorspellende scoring waarbij de kracht van Dividuals® wordt geïntegreerd