De sociodemografische gegevens binnen Dividuals hebben de groep BigMat in staat gesteld kritische informatie te verkrijgen over de bevolking rond haar 18 verkooppunten.
De resultaten van het onderzoek uitgevoerd door SIRIUS Insight hebben ons in staat gesteld te weten waar onze klanten zich bevinden, maar ook om het groeipotentieel van elk van onze winkels te kennen.
Dankzij deze studie heeft de BigMat-keten nu een solide basis om alle strategische beslissingen te nemen die nodig zijn voor de voortzetting van haar groei en om haar communicatie te targeten.
SIRIUS Insight heeft ons gedurende meerdere maanden op een professionele en efficiënte manier begeleid, zich aangepast aan onze timing en was altijd attent op onze behoeften.
Julie SENY, Coördinator BigMat België
Gegevensverzameling, hyperpersonalisatie van aanbiedingen, getrouwheidsacties,… Het is ons doel om onze positie binnen onze dynamische markt alsmaar te versterken. Dankzij Dividuals® kennen we hun mediagedrag en hun voorkeuren voor retail, online… Met deze elementen in de hand kunnen we nu marketingacties opzetten om ons klantenbestand te vernieuwen.
Allison Vanderplancke, CEO, Maniet
(Digital) Out-of-Home-reclame heeft de evolutie van reclame door de eeuwen meegemaakt. Terwijl digitalisering vandaag het hoofd moet bieden aan vele onzekerheden, blijft (D)OOH een pijler van stabiliteit.
Dankzij constante vernieuwingen op het vlak van precieze targeting, profileert het zich als het medium van de toekomst, op basis van een solide erfenis.
Valérie De Coster, Head Of Research and Insights @ Clear Channel
Op basis van de sociologische, demografische en economische informatie aanwezig in Dividuals®, is Matexi in staat een gedetailleerd beeld te krijgen van de lokale bevolking. Voor zowel de evaluatie van de ligging van bouwgronden, het kiezen van het type woningen dat we wensen te ontwikkelen, als de profilering van potentiele kopers is Dividuals® een belangrijk hulpmiddel om objectieve beslissingen te nemen.
Roel Helgers, Market Economist, Matexi