Skip to content

Voorspel consumentengedrag

Steeds meer bedrijven gebruiken AI en voorspellende modellen om het gedrag van klanten te voorspellen op basis van klantinteracties. Door Dividuals® te integreren in deze voorspellende modellen krijgt u toegang tot heel wat dimensies die niet aanwezig zijn in uw klantendata, zoals inkomen, levensfase, gezinssamenstelling, leefomgeving, affiniteiten en voorkeuren. Deze extra dimensies verbeteren de kwaliteit van voorspellende modellen aanzienlijk en dus ook de ROI ervan.

Uw uitdagingen

  • Bij welke klanten is de kans op een nieuwe aankoop of upselling het grootst?
  • Bij welke klanten is er een verhoogd risico om af te haken?
  • Bij welke prospecten is de conversiekans het grootst?
  • Wat is de customer lifetime value van elke klant?

Maak gebruik van Dividuals®

De integratie van Dividuals® en de Dividuals®-factoren verbetert de prestaties van voorspellende modellen aanzienlijk. Door het kruisen van uw klantendata met Dividuals® en de integratie ervan krijgt u toegang tot cruciale data als sociodemo, socio-eco, woningtype en woonomgeving die de nauwkeurigheid van forecasts beduidend verbeteren. Onze partners staan klaar om u te ondersteunen bij de ontwikkeling en implementatie van voorspellende modellen op maat van de behoeften van uw bedrijf.

Het rendement voor uw onderneming

  • Bouw performante voorspellende modellen en affiniteitsscores.
  • Verhoog de accuraatheid van bestaande voorspellende modellen.
  • Ontwikkel marketingprogramma’s gebaseerd op de scores van voorspellende modellen.
  • Contacteer risicoklanten proactief en verhoog de klantgetrouwheid.

Neem contact op met ons

Contacteer ons om Dividuals® te gebruiken in voorspellende modellen en om steun te krijgen bij de ontwikkeling van affiniteitsscores.

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Checkboxes
SIRIUS Insight verwerkt persoons- en andere gegevens in overeenstemming met de geldende wetten en regelgeving. Meer informatie vindt u in onze privacyverklaring.