De accuraatheid van uw klantendata is één van de grootste pijnpunten in CRM-management dat bovendien een grote impact heeft op marketingcampagnes, marketinganalyses en voorspellende modellen. Door te investeren in data quality en dataverrijking kunt u klantendata van een ongeëvenaarde nauwkeurigheid bereiken. Groepeer klanten uit éénzelfde huishouden, maak “golden records” aan, identificeer mensen die verhuisden en verrijk ieder record met Dividuals®. Deze systematische aanpak elimineert onnauwkeurigheden en maximaliseert de ROI van uw marketingacties.
Uw uitdagingen
- Hoe maak ik unieke klantenrecords in mijn database?
- Hoe groepeer ik klanten uit éénzelfde huishouden?
- Zijn alle e-mailadressen en postadressen van klanten up-to-date?
- Zijn alle gegevens correct gespeld?
- Hoe verkrijg ik dieper inzicht in de verwachtingen en eigenschappen van klanten zoals bijvoorbeeld sociodemografie, socio-economie, woonomgeving, verwachtingen?
Maak gebruik van Dividuals®
Door een check-up van uw database uit te voeren bij één van de Dividuals®-partners, kunt u uw klantgegevens valideren, corrigeren en verrijken met Dividuals®.
- Uw klantendatabase wordt vergeleken met een referentiebestand dat 80% van de volwassen bevolking in België bevat.
- Onjuiste gegevens worden gemarkeerd en u kunt ervoor kiezen om uw gegevens deels of volledig te corrigeren, in functie van uw prioritaire doelgroepen.
- Maak unieke klantenrecords door gebruik te maken van een referentiebestand dat zowel digitale informatie omvat als postadressen en identificatiedata. Voeg ook een uniek identificatienummer toe aan iedere klant.
- Op basis van uw klantdata kan Dividuals® worden toegevoegd aan elk record in uw database.
Het rendement voor uw onderneming
- Bereik uw klanten met hun juiste coördinaten en attributen.
- Verhoog de klantenloyaliteit, de kwaliteit van analyses en de ROI van marketingcampagnes.
- Verbeter de robuustheid van voorspellende modellen.
- Segmenteer en personaliseer communicatie door gebruik te maken van Dividuals®.
- Voer klantenanalyses uit per Dividuals®-klantensegment, zoals RFM, gemiddelde besteding, CLV, …
Neem contact op met ons
Contacteer ons om uw klantendatabase te auditeren en te verrijken met Dividuals®.